Adana Demirspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, Vali Süleyman Elban’a makam ziyaretinde bulundu.
Sohbet ortamında gerçekleştirilen ziyaretten dolayı memnuniyet duyduğunu ifade eden Vali Elban, Teknik Direktör Aybaba’dan kulüp olarak gerçekleştirdikleri çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Vali Elban, Adana’nın köklü spor kulüplerinden olan ve Süper Lig yolunda mücadele eden Adana Demirspor’un hak ettiği başarıya ulaşmasını canı gönülden istediğini belirtip Teknik Direktör Aybaba’nın şahsında tüm futbolculara başarılar diledi.
Kaynak:http://www.adana.gov.tr/ms-6554
Birleşik Rusya, Hantı-Mansi Özerk Okrugu’ndaki belediyelerde aile kutlamaları düzenledi
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Blagoveshchensk’teki Birleşik Rusya kamu destek merkezinde, engelli çocukları olan anneler için bir fitness merkezi kuruldu
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Rostov-on-Don’da Sovyet halkına yönelik soykırıma adanmış bir sergi açıldı
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
«Единая Россия» организовала встречу со вдовами героев СВО в Предгорном округе Ставропольского края